Profesionálna komunikácia s komplikovaným zákazníkom

Cieľ kurzu

Účastník kurzu sa naučí rozvíjať svoju schopnosť komunikovať s komplikovanými zákazníkmi, odhaliť manipulatívne a agresívne taktiky a správne vyjednávať pod tlakom zo strany zákazníka. Tieto zručnosti sú nevyhnutné pre úspešné vedenie obchodných rokovaní a posilnenie vzťahov so zákazníkmi. Kurz bude poskytovať praktické cvičenia a scenáre, ktoré pomôžu účastníkovi prejsť z teórie do praxe a zlepšiť svoju schopnosť komunikovať a vyjednávať s komplikovanými zákazníkmi.

Cieľová skupina

  • Pracovníci oddelení starostlivosti o zákazníkov
  • Zamestnanci, ktorí majú osobný a telefonický kontakt so zákazníkom
  • Manažéri komunikujúci s náročnými zákazníkmi (aj internými)

Materiály a sprievodné služby

  • Interaktívna práca s lektorom
  • Coffee break
  • Študijný materiál, testy, písacie potreby
  • Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
  • Parkovanie 
Rozsah kurzu

2 dní (16 hodín)

Modulov

6

Kategória

Prezenčné kurzy

Jazyk

Slovenský

Cena bez DPH

258,00€/OS (8 - 12 OSÔB)
314,00€/OS (5 - 7 OSÔB)

Obsah kurzu

  • rozdiely v osobnej a telefónnej komunikácií
  • základy verbálnej, vokálnej, neverbálnej komunikácie
  • ako odstrániť chyby v komunikácií (verbálna, neverbálna, vokálna)
  • najväčšie prehrešky pri komunikácií so zákazníkom
  • asertívne techniky v komunikácií
  • dešifrovanie signálov počas komunikácie
  • aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
  • NLP – presvedčovacie vzorce v komunikácií
  • vybrať správne argumenty
  • analýza argumentov
  • správne prezentovanie argumentov
  • zvládanie námietok a protiargumentov – metódy
  • problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
  • typ agresívny, plačka, ťarbavý, mudrlant, negatívny, pasívny, sťažovateľ
  • typy zákazníkov – puntičkár, boss, hľadač harmónie, pohodový
  • zásady riešenia konfliktov v komunikácií
  • ako predchádzať konfliktom
  • dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
  • ako odrážať neférové útoky zo strany zákazníka

Manažér kurzu:

Ing. Hanna Akymchenko

Zdieľať:
Záznamy stretnutí

Medzi nami

Medzi nami je séria mítingov, v ktorých okruh odborníkov diskutuje na danú tému za účelom výmeny názorov a skúseností.

Záznamy stretnutí

Inovačná streda

Prečo potrebujeme inovácie?
Ako postupujeme pri tvorbe inovácií?
Implementácia metodiky TRIZ v praxi, praktický príklad využitia metodiky TRIZ pri tvorbe produktu……..

Záznamy stretnutí

Prezentácia služieb i3D

Priemyselná výroba v poslednom období prechádza zásadnými zmenami, ktoré priniesli nástup štvrtej priemyselnej revolúcie označovanej ako Industry 4.0. Jadrom tohto vývoja je pokrok v informačno-komunikačných technológiách a digitalizácia priemyselnej výroby.

Ďakujeme za Vašu registráciu ako hosťa TeleDom

Formulár bol úspešne odoslaný.
Budeme Vás kontaktovať v priebehu 24 hodín.

Book Your Free Session Now

Fill in the form below to book a 30 min no-obligation consulting session.

I will reply within 24 hours.