Profesionálna komunikácia s komplikovaným zákazníkom

Cieľ kurzu

Účastník kurzu sa naučí rozvíjať svoju schopnosť komunikovať s komplikovanými zákazníkmi, odhaliť manipulatívne a agresívne taktiky a správne vyjednávať pod tlakom zo strany zákazníka. Tieto zručnosti sú nevyhnutné pre úspešné vedenie obchodných rokovaní a posilnenie vzťahov so zákazníkmi. Kurz bude poskytovať praktické cvičenia a scenáre, ktoré pomôžu účastníkovi prejsť z teórie do praxe a zlepšiť svoju schopnosť komunikovať a vyjednávať s komplikovanými zákazníkmi.

Cieľová skupina

  • Pracovníci oddelení starostlivosti o zákazníkov
  • Zamestnanci, ktorí majú osobný a telefonický kontakt so zákazníkom
  • Manažéri komunikujúci s náročnými zákazníkmi (aj internými)

Materiály a sprievodné služby

  • Interaktívna práca s lektorom
  • Coffee break
  • Študijný materiál, testy, písacie potreby
  • Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
  • Parkovanie 
Rozsah kurzu

2 dní (16 hodín)

Modulov

6

Kategória

Prezenčné kurzy

Jazyk

Slovenský

Cena bez DPH

258,00€/OS (8 - 12 OSÔB)
314,00€/OS (5 - 7 OSÔB)

Obsah kurzu

  • rozdiely v osobnej a telefónnej komunikácií
  • základy verbálnej, vokálnej, neverbálnej komunikácie
  • ako odstrániť chyby v komunikácií (verbálna, neverbálna, vokálna)
  • najväčšie prehrešky pri komunikácií so zákazníkom
  • asertívne techniky v komunikácií
  • dešifrovanie signálov počas komunikácie
  • aktívne počúvanie, pozícia vs. záujem, „4 uši“
  • NLP – presvedčovacie vzorce v komunikácií
  • vybrať správne argumenty
  • analýza argumentov
  • správne prezentovanie argumentov
  • zvládanie námietok a protiargumentov – metódy
  • problémové typy ( prejavy , príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
  • typ agresívny, plačka, ťarbavý, mudrlant, negatívny, pasívny, sťažovateľ
  • typy zákazníkov – puntičkár, boss, hľadač harmónie, pohodový
  • zásady riešenia konfliktov v komunikácií
  • ako predchádzať konfliktom
  • dvojstupňová metóda riešenia konfliktu
  • ako odrážať neférové útoky zo strany zákazníka

Manažér kurzu:

Ing. Hanna Akymchenko

Zdieľať:
Online kurzy

Telework Process Manager

Telework Process Manager is new managerial profession in any organization enabling their employees to work from their digital workplaces wherever their locations are

Záznamy stretnutí

Čo bude po COVID 19?

Séria mítingov zameraných na výmenu názorov ako sa pripraviť pre novú budúcnosť jednotlivcov a firiem po COVID-19.

Ďakujeme za Vašu registráciu ako hosťa TeleDom

Formulár bol úspešne odoslaný.
Budeme Vás kontaktovať v priebehu 24 hodín.

Book Your Free Session Now

Fill in the form below to book a 30 min no-obligation consulting session.

I will reply within 24 hours.